Betaling

  • Paypal:
    Easymusic modtager betaling med Paypal. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
    Easymusic krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Paypal.
    Paypal er en af de sikreste betalingsformer, og det er let at oprette sig – det kan gøres enten via paypals hjemmeside https://www.paypal.com/dk/home eller når du vil går til “kassen”.
  • Kort betaling:
    Vi modtager også kort igennem udbyderen Stripe, som er en sikker betalingsgateway. Her modtager vi kortene Visa, Visa/dankort, Mastercard, American Express,

 

Levering
Easymusic prøver at efterstræbe at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 16:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 16:00 bliver først afsendt næst kommende hverdag.

Easymusic sørger for levering med PostNord til modtager inden for 3 dage. Rettidig levering forudsætter dog, at PostNord overholder dag-til-dag levering. Easymusic kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord. Alle pakker bliver sendt til den pakkeboks kunden har valgt under checkout. I tilfælde af decideret udeblevne leverancer, fremsender Easymusic naturligvis en ny leverance uden beregning.

 

Reklamationsret
Easymusic yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Easymusic indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Easymusic returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

 

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevene leverancer bedes henvendelse rettet til:

Easymusic.dk
Att: Steen Rasmussen
Udbyhøjvej 93
8930 Randers NØ
kontakt@easymusic.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv. Hvis varen ikke har en fejl, skal du som køber selv betale for at få varen retur.

 

Refundering
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refundering af købesummen. Refunderingen sker normalt altid ved bankoverførsel, og Easymusic har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email.

 

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

 

Klager
Oplysning om klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@easymusic.dk